عشق ایرانی

عشق ایرانی

عشق ایرانی

عشق ایرانی

برای عزیزترینم


به نام او که زیباست

باد می وزد...
باد می وزد و شنهای داغ را همچو ریسه هایی بافته؛ می غلتاند.
شعله های بی امان خورشید ؛سالیان سال داغ بر تن این سرزمین غریب نگاشت.
من خسته تر از همیشه ؛ ناتوان و بی رمق می دوم و هرچه بیشتر تلاش می کنم بیشتر پاهایم در شنهای داغ فرو می رود.
به سان سنجاقکی که تنها کافیست گوشه بالش به تارهای عنکبوتی گیر کند؛ من نیز در این مسیر به دام افتاده ام.
هر انچه می بینم سراب است و سراب...چون تو را می بینم.
کویر مرا اسیر خود ساخت...منی که می توانستم در کنار رودی کوچک بنشینم و از نوشته هایم قایقی سازم و به دست اب دهم تا به تو برسد ؛امروز باید نوشته هایم را حایلی سازم تا دستانم از حرارت مهیب کویر نسوزد و به دنبالت بدوم.تا کجا؟نمی دانم!
ارام ارام خورشید کناره می گیرد .
ستاره های چشمک زن سراسر اسمان کویر را الماس باران می کند.
ستاره ای کوچک برایم چشمک می زند.
باز هم می بینمت....خرسندی که من نیز چون تو؛ کویری شدم...ارام و بی احساس .
هنوز هم نمی دانم چرا کویر قلبت را بر دریای قلبم ترجیح دادم.
شاید می خواستم ستاره باران شدن اسمان کویر را هم تجربه کنم.

-حریر ابی اسمان با مخمل سیاه شب پوشانده می شود و خورشید به بن بست کوچه سار شب می رسد.فانوس ماه به روی تپه ی شب ؛روشن است و ستارگان همچو کودکان در اغوش مخملی شب ارام گرفته اند.
از پشت شیشه ها به اسمان چشم دوخته ام. می ترسم پنجره را باز کنم و تاریکی بخزد و در اطاقم چمپاته زند.برایم کافیست تا بدانم که در اینسوی پنجره
زندگی تکه ابریست به پهنای شب و باد سرنوشت ان را ؛به هر سو میبرد و گاهی تکه ای از ان در گوشه ای از روحم میگرید.
بهانه ای میجویم تا بر باغ خورشید قدم بگذارم و فانوس رهرو شبهای خاموش را در صبحدم نگاهی بیافروزم.
یک نگاه از تمام وجودم باران افتابی
می بارد و رنگین کمان هفت رنگ عشق؛ هاله ای از شیرین ترین رویای هستی را بر وجودم می نشاند.
میترسم پنجره را بگشایم و رعدی با غرش فریاد زند: تو اسیر عشقی هستی که به زودی می میرد و همراه کشتی زمان در دریای رویاها غرق می شود.
از پنجره دور می شوم و به سوی بلندی دیوارها پیش میروم.
کورمال؛ در اطاقی که خود چراغش را شکستم؛ در پی دیواری از تنهایی می گردم. . . .

بیقرار دیدنت

دوستت دارم قربانت
نظرات 23 + ارسال نظر
عسل شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 13:05

سلام
کار بسیار زیبایی است و ارایه های به کار برده شده در ان سبب انتقال بهتر مطلب شده است

محمد اسلامی شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 16:56

سلام من اول سال جدید را به شما تبریک میگویم
می خواستم بدونم کار این سایتئ چیه


قربانت بای

پوریا قماش باف از اهواز یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 19:25

واقعا خسته نباشید با این سایتتون
جای دمت گرم داره

مصیب حنایی چهارشنبه 10 فروردین 1384 ساعت 09:28

فقط می توانم بگم عزیزم موفق باشی
و دمت گرم با این سایتت حالمون اوردی

محمد رضا توکلی پنج‌شنبه 11 فروردین 1384 ساعت 10:00 http://tavakoli.tk

دوستت دارم عزیزم قربانت محمد رضا توکلی ضمنا سال نو تو هم مبارک

دوستار تو محمد رضا توکلی

موفق باشی

میلاد پنج‌شنبه 11 فروردین 1384 ساعت 10:01

خیلی چرته واقعا بی احساس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 فروردین 1384 ساعت 17:13

سحر دوشنبه 15 فروردین 1384 ساعت 20:25

خیلی زیبا بود دوست عزیز

میلاد پنج‌شنبه 18 فروردین 1384 ساعت 10:44

اول خسته نباشیم به خاطر اینکه امروز خوب تونستی زنگ آخر از مدرسه فرار کنی امیدوارم بیشتر از اینکارها کنی. قربانت میلاد

آیدا شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 23:15

سلام عالی بود من کلی حال کردم

محمدرضا سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:04 http://tavakoli.tk

سلام عزیزم بسیار عالی بود از تو کمال تشکر را دارم مرسی قربانت محمد رضا توکلی

سارا یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 11:18

سلام میثم جان میخواهم بدونم برای کی نوشتی تو رو خدا راست بگو

سارا یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 22:32

سلام من جوابمو نگرفتم میخوام بدونم برای کی نوشتی؟

ِیوسفـ محشر دوشنبه 9 خرداد 1384 ساعت 21:38

تبریک میگم خیلی عالی بود.
۹-۳-۸۴

عباس سه‌شنبه 10 خرداد 1384 ساعت 15:54

ای ول بابا تو دیگه کی هستی پوزم افتاد شدید و بد رقم
خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی

صبا یکشنبه 19 تیر 1384 ساعت 20:32

سلام عزیزم خیلی با حال بود دوستت دارم

سمانه شنبه 6 اسفند 1384 ساعت 21:51

سلام.متن جالبی بود وخیلی رمانتیک.
موفق باشی!

سمانه دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 22:35

سلام
ایول بابا گل کاشتی

sara-6823 یکشنبه 31 اردیبهشت 1385 ساعت 08:31

سلام
ایول خیلی قشنگ بود امیدوارم موفق باشی

شیوا پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 21:58

مرسی عزیزم خیلی عالی بود

مجتبی دادگر از اران جمعه 25 تیر 1389 ساعت 13:46 http://www.rahe kavir2

مجتبی دادگر از آران جمعه 25 تیر 1389 ساعت 13:49 http://www.rahe kavir2

سلاممممم
وبلاگت عالی بود انقدر خوب بود که از بخشی از مطالب در وبلاگم استفاده کردم خواهشا سر بزنید

ملیحه یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 16:02

اروم و در عین حال دل نشین بود.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد