عشق ایرانی

عشق ایرانی

عشق ایرانی

عشق ایرانی

عشق سر در گم

واسه لمس کردن دستای گرمت بی قراری می کنم برای اینکه طاقت دیدن نگاتو داشته باشم روزی صد بار نگاهتو تجسم می کنم واسه جبران روزایی که بدون تو تنها بودم لحظه شماری می کنم تا بغلت کنمو بگم عزیزم دوست دارم عشق ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست. عشق آن است که یکی چتر شود و دیگری هرگز نفهمد که چرا خیس نشد بی تو تو این شبای بد گریم دیگه در نمیاد حرف غم انگیز دلم جز تو کسی رو نمیخواد از چی بگم تا دل من لحظه ای آروم بگیره دیو سیاه غصه هام توی کدوم شب میمیره از چی بگم وقتی دلم از دل تو دور می مونه وقتی که قلب پاک توهیچی ازم نمیدونه میخونم بخدا میخونم از چشمای معصوم تو حرفای تو رو میدونم بخدا میدونم اون که جدا کرده روحمو قلب تورو بی تو تو این شبای بد گریم دیگه در نمیاد حرف غم انگیز دلم جز تو کسی رو نمیخواد از چی بگم تا دل من در اتاقی که به اندازه یه تنهایست دل من که به اندازه یک عشق است و به بهانه سادگی خوشبختی خود می نگرد به زوال زیبای ها تو خیابون های اون دیوونه حروم شد سهم من چیست؟ سهم من حزن آلودی در باغ خا طره هاست و در اندوه صدای جان دادن دست هایت را دوست می دارم و بدین سان است که کسی می میرد ......و کسی می ماند؟ آمدم این عشق را با خاک یکسانش کنم آمدم این درد را در دل ویرانش کنم آمدم تا بشکنم عهدی که بستم از دل و جان لیک ترسم باز هم جان را بقربانش کنم آمدم تا واپسین ساعات عشق خویش را در غروبی ارغوانی باز مهمانش کنم آمدم تا کس نگوید بی وداع تن داد و رفت شاید از بی مهریش قدری پشیمانش کنم
نظرات 9 + ارسال نظر
دوست شما سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 ساعت 08:47 http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

دختری که هیچ کس و جز تو نداره سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 ساعت 09:12 http://banooyemah.blogsky.com

سلام

مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم
موفق باشی

متین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1385 ساعت 20:10 http://www.jaraghe.mihanblog.com

با سلام
اماده تبادل لینک با شما هستم
بای

سمانه جمعه 15 اردیبهشت 1385 ساعت 20:46

سلام.
متن خوبی بود(تلاش کن)
موفق باشی!

سیما چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385 ساعت 15:43

سلام
خوب بود
بهتر از این هم می تونید

الهام شنبه 30 اردیبهشت 1385 ساعت 16:28

سلام
قشنگ بود مرد عاشق
به امید فردای بهتر و فردا تر برای شما

شسشم یکشنبه 1 مرداد 1385 ساعت 18:23

سارا پنج‌شنبه 5 مرداد 1385 ساعت 00:33 http://saturn64.blogsky.com

سلام عالی بود
من دوست دارم آدم ها رو خوشحال کنم... حالا که با نظر دادن خوشحال می شی همیشه این کارو انجام می دم
راستس به من سر بزن و تو هم منو خوشحال کن...

سپیده جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 15:11 http://dayifarzad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد