عشق ایرانی

عشق ایرانی

عشق ایرانی

عشق ایرانی

چقر کلمه عشق برایم غریب شده است


کلمه ای که امروزه شده بازیچه ی لبهای دخترک ها و پسرک هایی که برای رسیدن به خواسته

های غیر انسانی خود از ان استفاده می کنند. عشق ! هر چه فکر می کنم نمی دانم مفهوم

این کلمه چیست. یعنی واقعا عشق همان کلمه ای است که انها ازش استفاده می کنند.

بهتر است سری به گذشته ها و به عشق های گذشته بزنیم . انها معنی واقعی عشق را

فهمیدن و درک کردن . عشق های زیبایی همانند شیرین و فرهاد . لیلی ومجنون .

اما نه نمی شود این عشق ها را هم باور کرد . دارم کم کم به این باور می رسم که عشق

گذشته هم کذایی وزود گذر بوده. وای خدای من ! من بجای اینکه عاشق بشوم دارم متنفر

می شوم .یعنی چه بر سر من و این ادمک ها امده که یکی از بهترین و قشنگ ترین احساس

ادمی را فراموش کرده ایم . گویند زندگی بدون عشق مرگ است .

پس مرگ زندگی ما ادم ها نزدیک است
نظرات 6 + ارسال نظر
goli سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 07:59


salam azizam khobi az matni ke khondam kheyli khosham omad mer30

انسان چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 07:54

عشق ....عاشق ......چو نام عشق بری همه مذکرها گویند مونث و بلعکس
خندداره عشق فقط بین ۲ جنس مخالف ولی عشق ۲ دوست هم جنس . عشق انسان و یک حیوان و عشق انسان به خودش و زندگیش و...وو
حال عشق؟‌‌‌‌‌‌‌‌َ آمیخته شدن جسم و روح انسان با یک موجود زنده یا یک غیر جاندار که انسان هر محظه احساس نیاز به آن داشته باشه قلبی و جسمی با نبودش احساس کمبود کند البطه نزر من اینجوریست

عسل شنبه 3 اردیبهشت 1384 ساعت 13:16

سلام
تو معرکه ای

میلاد سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 22:07

آلبوم آهنگ هات به روز نیست. سعی کن به روز کنی عزیز

شیما رازی دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 20:46

سلام عزیزم
گفته بودی اگر دوستم داری بیا اینجا ای کاش دوستت نداشتم و هیچ وقت اینجا نمیومدم
بخاطر داشتن این احساس پاک بهت تبریک میگم ولی یه چیزی میگم نه جوابمو بده و نه حرفی بزن
من لیاقت این احساس پاک و نداشتم سعی کن منو فراموش کنی نپرس چرا ولی نذار بیشتر از این از خودم بدم بیاد
ای کاش دوست نداشتم و هیچ وقت اینجا نمیومدم

عرشیا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 ساعت 21:33

وبلاگ جالبی بود و نوشته های خوب و رمانتیکی داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد