عشق ایرانی

عشق ایرانی

عشق ایرانی

عشق ایرانی

دوست داشتم

دوست داشتم دیونه وار این و خودت میدونی

دلم می خواست که تا ابد کنار من بمونی

برای عشق ساده پاک و قشنگ و معصوم

مثل پرنده های عاشق عاشقونه بخونی

اما دریغ وافسوس روزهای خوب گذشته

میون دستان من غبار غم نشسته

تو رفتی و به راهت دل منم شکسته

تو غربت نگاهت چشام به سوگ نشسته

کینه دوست ناباب ما را زهم جدا کرد

به عشق ما حسادت در عشق ما ریا کرد

ز خشم و کین وحسرت برای ما دعا کرد

به حیرتم از اینکه خدا چرا جواب کرد

من از تو گرچه خستم هنوز به پات نشستم

برای عشق پاکت به خاطرت شکستم

این تو بودی که گفتی من عاشق تو هستم

به اون خدا قسم که من تو رو می پرستم

این تو بودی که گفتی من از عشق تو مستم

اگه کفر نباشه میگم تو بتی من بت پرستم

حالا ببین تو رفتی و من موندم و دل شکستم

حیف قلب و دلی که به خاطرت شکستم

میدونی من عاشق بودم و تو غرق مستی

هوس بود اونکه می گفتی من و می پرستی

میدونم میشکنی دل اون کسی رو که

تازگی ها اون و جای من میپرستی

دوست داشتم دیونه وار اما دیگه ندارم

دلم می خواست می تونستم سر رو تنت نزارم

دلم میخواست یک بار دیگه نگاه کنم تو چمات

بگم این و بدون بی وفا دیگه دوستت ندارم

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
میثاق دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 18:52 http://www.tanhaei-dardeh-gach.mihanblog.com

تارا سه‌شنبه 25 مرداد 1384 ساعت 01:41

ای بد نبود . ولی قسمت دانلود آهنگاش یه چی کم داشت اونم اسکوتر بود...! اینو یادت باشه ...

آریا خوشتیپ چهارشنبه 26 مرداد 1384 ساعت 14:19

سلام عزیز ...........
مرسه خیلی قشنگ بود ....... از این چیزا هم واسه ما بفرست به آی دی
ممنون ................ مووفق باشی
راستی این قسمت نظر به انگلیسی هم بزار موردم تا فارسی نوشتم .......... ممنون

رضا چهارشنبه 26 مرداد 1384 ساعت 22:17

معلوم برای وبلاگت کار کردی بزودی لینکستانم راه میوفته لینکت میذارم .. موفق باشی

تاری چهارشنبه 26 مرداد 1384 ساعت 22:38 http://khodetmidoni.mona.

سلام مونا جان مبارک باشه عزیزم وبلاگت بی معرفت چرا زودتر خبر نکردی به هر حال .

مطالب زیباست خوشحالم از اینکه تصمیم گرفتی بنویسی و یه وبلاگ واسه خودت درست کنی . تو رو به بهترین لحظه ها می سپارم / تاری

عسلی شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 19:35

سلام خیلی عالی بود خیلی هم خوب بود من به شما افتخار میکنم با این کار محشر و خوب به دوستان سلام برسون مرسی خوشحال شدم خداحافظ

زهراعلوی دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 19:43

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 خرداد 1385 ساعت 17:48

ما توی این جمله ها دنبال چی میگردیم؟ کاس میشود فهمید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی با این حال باحال بیییییییییییییید

ashegh یکشنبه 11 تیر 1385 ساعت 20:43

kheily alist lotfanbishtaresh konid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد