عشق ایرانی

عشق ایرانی

عشق ایرانی

عشق ایرانی

میدونم یه روز میای

میدونم یه روز میای سراغم وقتی از همه خسته شدی
وقتی هر جا رفتی روبه رو با درهای بسته شدی
میدونم یه روز میای سراغم اما اون روز خیلی دیره
دیگه اون روز برای عاشق شدن دلهای ما خیلی پیره
میدونم یه روز از همین روزا میای سراغم
می گی پشیمونی و یواشکی میای کنارم
می دونم تو پیچ و تاب زندگی تو هم خسته شدی
از بس که دل شکستی تو هم دل شکسته شدی
می دونم خیره به آسمون یه گوشه ای نشسته ای
غصه می خوری ،ناراحتی که چرا دلم و شکسته ای
می دونم دلت واسه دیدن من دار پرپر میزنه
از تنهایی خسته شده هی این در و اون در میزنه
می دونم واسه برگشتن دنبال یه بهونه ای
می خوای بیا ی پیش من بدون هیچ نشونه ای
میدونم که دارم خواب میبینم که میدونم
چون تو هیچ وقت نمیای این و خوب میدونم
نظرات 11 + ارسال نظر
کریم سه‌شنبه 4 مرداد 1384 ساعت 08:12 http://kybest.blogsky.com


سلام امیداورم که لحضه لحضه ای زندگیت
همیشه خوش باشه… من می خواستم یه نظر سنجی
انجام بدم و در این مورد از شما تقاضا دارم که من
را در این راه یاری کنی وبه دوستان وبلاگی خود
بگی که در این نظر سنجی شرکت کنند متشکرم
شرکت خود شما نیز در نظر سنجی من را سر افراز
می کند

رضا سه‌شنبه 4 مرداد 1384 ساعت 17:32

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی
اره باز منم همون دیوونه همیشگی
فدای مهربونیات چه می کنی با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود این نامه را واست نوشت

موفق باشی

علی سه‌شنبه 4 مرداد 1384 ساعت 18:19 http://www.abjifateme.persianblog.com

سلام عالی بود .به وبلاگ منم سر بزن.........

فواد چهارشنبه 5 مرداد 1384 ساعت 15:11

شما خیلی خوبید
ولی انگار توی اینترنت دنبال احساسات حستید

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد 1384 ساعت 15:30

امیر پنج‌شنبه 6 مرداد 1384 ساعت 12:12

فقط می خوام بگم ستاره خیتی دوست دارم

مصیب حنایی هما ارش احمدی یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 18:24










سلام
بهونه ای قشنگم برای زندگی
عزیزم امیدوارم که در تمامی مراحل زندگیت خوش وموفق باشی

میثاق دوشنبه 24 مرداد 1384 ساعت 18:55 http://www.tanhaei-dardeh-gach.mihanblog.com

سلام

وبلاگ خوبی دارین .با آرزویه موفقییت برایه شما و وبلاگتون...

به وبلاگ منم سر بزنین

سمانه یکشنبه 7 اسفند 1384 ساعت 08:52

خوبه آدم باید امیدوار باشه!!
هر وقت فکر کردی در اوج قدرتی..! به حباب فکر کن!

سمانه یکشنبه 7 اسفند 1384 ساعت 08:52

خوبه آدم باید امیدوار باشه!!
هر وقت فکر کردی در اوج قدرتی..! به حباب فکر کن!

Ahmad reza سه‌شنبه 22 فروردین 1385 ساعت 01:03

SALAM KHOBIN U IN SAYTE BESYAR JALEBI BOD MAN BAHASH HAL KARDAM .......MAN AHMAD REZA HASTAM 18 SALE AZ SHIRAZ MANO KE MISHNASIII

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد